niedziela, 7 lutego 2021

Chodzi lisek koło drogi...


 

I po raz kolejny wracam do zabaw z dzieciństwa... a dokładnie do przedszkola. W tej zabawie wszyscy bali się liska, może dlatego że "nie ma ręki, ani nogi"... Brzmi strasznie. Ponadto do lisków przyszyto metkę "przebiegłego chytrusa". 

Niemniej jednak liski to przecież przeurocze zwierzęta. Dlatego właśnie lis to temat mojej najnowszej pracy. 

Kiedy od znajomej dostałam resztki materiałów, których już nie potrzebowała, i to w kolorze rudym, wiedziałam co z nich powstanie. A jak weszłam na mojego ulubionego bloga szufladowego i zobaczyłam, że najnowsze wyzwanie dotyczy wykonania zabawki - wiedziałam, że mój plan szybciutko muszę wdrożyć w życie. 


 

 

I tak po mozolnym  rysowaniu wykroju, szyciu, wywracaniu, wypychaniu, łączeniu 

i dopracowywaniu powstał ON:)






I teraz jestem bardzo ciekawa, czy moja wizja zabawki Liska Chytruska odczarowała nieco jego naturę?  Czy ktoś z Was przygarnąłby do siebie takiego liska? 
 
Moją pracę poddaję Waszej ocenie:)
Czekam na komentarze. 


17 komentarzy:

  1. Wspaniały lisek. Myślę, ze każdy chętnie by go przygarnął. Jesteś bardzo zdolna. Podziwiam szczerze. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przepiękny i kojarzy mi się z Małym Księciem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Akurat ostatnio czytałam z córką i wiesz że nie pomyślałam o tym. Ale to bardzo trafne skojarzenie. I dzięki Tobie patrząc na niego chyba już zawsze będę tak o nim myśleć. Dziękuję Ci za to😍

      Usuń
  3. Niesamowity, witam w Wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Jest mi niezmiernie miło uczestniczyć w tym wyzwaniu.

      Usuń
  4. Urocza zabawka!!! Myślę, że wielu byłoby chętnych na takiego liska. Świetnie się prezentuje, świetnie go skroiłaś:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam liski, a ten jest szczególnie słodki! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i poproszę jeszcze o dodanie linka do naszego bloga, żeby zgłoszenie było w pełni zgodne z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ups. Faktycznie z tym linkiem dałam plamę.... Dziękuję za zwrócenie uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Cudowny lisek! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Chodzi lisek koło drogi...